Palaute

Palautteesi on meille arvokasta. Voit antaa palautetta Tammenlehväkeskuksen toiminnasta alla olevalla palautelomakkeella. Palautteista saatua tietoa käytetään toimintamme kehittämiseen ja toiminnan laadun seurantaan.

Jos haluat, että otamme sinuun yhteyttä, ilmoita meille yhteystietosi yhteydenottoa varten. Palautteen voi antaa myös nimettömänä, mutta tällöin emme voi ottaa yhteyttä.

Hoitoa koskevia yksityiskohtaisia tietoja ja asiakas-tai potilastietoja ei tule lähettää palautelomakkeella tai sähköpostitse tietoturvasyistä. Hoitoon liittyvät tiedustelut ja yksityiskohtaiset palautteet pitää osoittaa suoraan asianomaiselle yksikölle joko kirjallisesti tai puhelimitse. 



Asiakkaan oikeus

Yksityiset terveyspalvelut ovat kuluttajapalveluja.  

Jos olet tyytymätön Tammenlehväkeskuksen palveluun, eikä asiaa saada ratkaistua osapuolten välisillä neuvotteluilla, on asiakkaalla on oikeus ottaa yhteyttä Kilpailu- ja kuluttajaviraston kuluttajaoikeusneuvojiin (www.kuluttajaneuvonta.fi), jotka neuvovat ja antavat opastusta sekä sovitteluapua riitatilanteissa. Mikäli erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.